First week - Reisverslag uit Kansas, Verenigde Staten van Niels Zeeuw - WaarBenJij.nu First week - Reisverslag uit Kansas, Verenigde Staten van Niels Zeeuw - WaarBenJij.nu

First week

Blijf op de hoogte en volg Niels

23 April 2016 | Verenigde Staten, Kansas

Mijn eerst week in de USA. op zaterdag 16 april landde ik in Amerika. het was een goede vlucht en er waren geen problemen bij de douane. ik kwam er de eerste dag al achter dat Amerika heel wat anders is dan het normale nuchtere Nederland. Vooral in de plaats waar ik verblijf moet alles groot zijn en overal waar je kijkt zie je bijna wel een restaurant. Nu je ook meteen weet waarom Amerikanen overgewicht hebben zeg ik ook meteen dat ik er steeds meer begrip voor begin te krijgen, want als je zoveel lekker eten hebt is de verleiding iets te groot. Mijn eerst werkdag begon natuurlijk op maandag en ik werd voorgesteld aan de Collega's en omdat z'n me naam niet konden uitspreken heet ik ''the foreign one''. De eerste week heb ik veel verschillende dingen gezien en ben ik ook naar meerdere klanten meegegaan. Dit is allemaal goed voor me Engels en ook kan ik kijken hoe het er allemaal aan toe gaat. Patrick (m'n stagebegeleider) is heel goed in sales en ik heb deze week al veel van hem geleerd qua praten met je klanten en hoe je nieuwe klanten kunt werven. m'n collega's laten m'n ook alles zien en op de vrijdag hebben we een bedrijfslunch gehad waar ik werd voorgesteld aan de wel bekende hamburgers. de 1e week is helemaal top en ik heb het hier prima naar m'n zin.
ik kijk uit naar de weken die nog gaan volgen.

met vriendelijke groet,

Niels de Zeeuw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kansas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2016

week 7 & 8

29 Mei 2016

Week 5 & 6

19 Mei 2016

Week 4

11 Mei 2016

Week 3

03 Mei 2016

Week 2
Niels

leerling op MBO Greenport. Opleiding: Business & Management

Actief sinds 18 Maart 2016
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 1700

Voorgaande reizen:

18 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: