Week 4 - Reisverslag uit Kansas, Verenigde Staten van Niels Zeeuw - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Kansas, Verenigde Staten van Niels Zeeuw - WaarBenJij.nu

Week 4

Blijf op de hoogte en volg Niels

19 Mei 2016 | Verenigde Staten, Kansas

Week 4.

Het weer is langzamerhand slechter geworden en het begint hier net als Nederland te voelen. In mijn vierde week sliep ik niet bij m'n stage begeleider z'n familie, maar sliep ik in een privé huis van de zaak omdat hij naar Atlanta toe moest en ik jammer genoeg niet meekon. Zoveel vrijheid voor een week en geen kookkunsten in huis hebben betekent dus elke avond pizza en dat vond ik raar genoeg totaal niet erg. Op het werk moest heb ik aan mijn SWOT analyse over het bedrijf gewerkt deze informatie hiervoor heb ik mede dankzij interview's met collega's kunnen verkrijgen. dit ging best wel goed en het was ook een kans om mijn collega's beter te kennen. Het weekend verliep rustig, zaterdag gingen we uit eten en zondag gingen we naar een voetbalwedstrijd van Sporting KC. het was een rustige week en wij zijn bijna op de helft.


  • 19 Mei 2016 - 16:12

    Frans:

    Foto's, foto's, foto's.....

    Lijkt me leuk maar wellicht bij week 5. Groeten.

  • 24 Mei 2016 - 13:11

    Arjan Blansjaar:

    Niels,

    Ik zie het al een kookcursus is geen slecht idee voor jou in de toekomst ;) Mooi om te horen wat je daar allemaal doet en ziet. Graag zien we inderdaad foto's!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kansas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2016

week 7 & 8

29 Mei 2016

Week 5 & 6

19 Mei 2016

Week 4

11 Mei 2016

Week 3

03 Mei 2016

Week 2
Niels

leerling op MBO Greenport. Opleiding: Business & Management

Actief sinds 18 Maart 2016
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 1673

Voorgaande reizen:

18 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: