Week 3 - Reisverslag uit Kansas, Verenigde Staten van Niels Zeeuw - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Kansas, Verenigde Staten van Niels Zeeuw - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Niels de Zeeuw

Blijf op de hoogte en volg Niels

11 Mei 2016 | Verenigde Staten, Kansas

Goedemorgen Nederland,
Week 3 in het mooie Amerika. de 1e 2 weken bevielen me top en ik ging met een goed gevoel week 3 binnen. ik had verteld over dat ik de 5p's moest uitwerken en deze week ging ik ermee verder. ik heb nog 2 '' proposals'' voor klanten gemaakt en heb weer veel gezien en geleerd. heb een conference call meegemaakt over een grote deal, natuurlijk niet mee gepraat maar veel geluisterd en geleerd. ik heb ook een folder in elkaar gezet en een paar lessen in Marketing en Sales gehad van m'n Stage begeleider.
In Mijn vrije tijd heb ik een '' graduation '' party meegemaakt en heb ik ook het Mexicaanse feest: Cinco de mayo gevierd met een paar taco's. Daar kwam ik erachter dat als Trump een paar echte taco's eet z'n mening over Mexicanen denk snel veranderd.
Op zaterdag ben ik naar een Nascar geweest, geweldige ervaring en raad het iedereen om een keer te gaan kijken (als je van auto's houd). Je ziet een heel ander soort mens en je proeft ook van de Amerikaanse cultuur. Het maakte ook wel een indruk op me dat tijdens het volkslied iedereen ging staan, zijn hoed of pet afdeed en zijn of haar hand op het hart deed. Dat liet weer is zien hoe trots de Amerikaan is op zijn land.

De 3de week was weer top, ik vermaak me prima en kijk uit naar de volgende weken.

Groetekes,

Niels de Zeeuw

  • 11 Mei 2016 - 15:56

    Frans:

    Lijkt me ook mooi om mee te maken, Nescar-racen. Leuk dat je meekrijgt hoe trots ze op hun land zijn, dat hebben wij niet zo. Krijg je wel weer een ander beeld van Amerikanen. Heb je ook nog foto's van al dat spannends? Graag!

    Groeten, Frans

  • 12 Mei 2016 - 08:18

    Arjan Blansjaar:

    Niels!

    Mooi man om al die verhalen van je te horen. De VS heeft wel een hoop verrassingen en cultuurverschillen zo te horen. Blijf zo doorgaan!

    Groet,

    Arjan Blansjaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kansas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2016

week 7 & 8

29 Mei 2016

Week 5 & 6

19 Mei 2016

Week 4

11 Mei 2016

Week 3

03 Mei 2016

Week 2
Niels

leerling op MBO Greenport. Opleiding: Business & Management

Actief sinds 18 Maart 2016
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 1691

Voorgaande reizen:

18 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: