Week 2 - Reisverslag uit Kansas, Verenigde Staten van Niels Zeeuw - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Kansas, Verenigde Staten van Niels Zeeuw - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Niels

03 Mei 2016 | Verenigde Staten, Kansas

Week 2.
in week 2 had mijn stage begeleider een paar opdrachten klaarliggen die ik kon maken. Op maandag begon ik aan de 1e opdracht, mijn stage begeleider legde me in de ochtend uit hoe de 4 marketing p's bij hun worden toegepast en gaf me voor die middag een opdracht om de 1e P(roduct) uit te werken over 2 producten. dit was heel leerzaam, want nu zag ik ook hoe het in de praktijk het eraan toe gaat. voor de andere 4 dagen ging ik samen met m'n stage begleieder de andere 2p's uit werken. Voor aankomende week mag ik beginnen met de laatste P(romotie) en daar ga ik m'n eigen flyers maken en mag ik 2' ''proposals' '' maken die opgestuurd gaan worden naar klanten.
Er staan me nog vele leuke dingen te wachten zoals: naar de nascar race gaan, een MLB honkbalwedstrijd, een MLS voetbalwedstrijd en het laatste weekend sluiten we af met een rodeo. dus er staat nog genoeg op de planning en ik vermaak me wel.

vriendelijke groet uit het mooie Amerika,

Niels de Zeeuw

• 10 Mei 2016 - 18:46

Frans:

Gaat lekker zo! niet verkeerd al die dingen die je doet cq gaat doen.